// body elementide aşağıdaki şekilde düzenlenmelidir. ...
// etiketinden önce aşağıdaki kodu ekleyebilirsiniz. // body elementide aşağıdaki şekilde düzenlenmelidir. ...

Etiketler

Tarih

Kategoriler

05 Aralık 2010

ONSLAUGHT KONSERİ VE KRİTİĞİ@4 Aralık 2010

















Mükemmel bir konseri geride bıraktık. Onslaught yıktı geçti. Konsere gidip gidemeceğim belli değildi. Konserden 1 gün önce bileti aldım. Konseri beklemeye başladım. Mekanın önünde takılmaya başladık. Aldık biralarımızı takılıyorduk. Ön grup Impact idi ama Impact’ı izlemedim.  Bu arada adamlar mekana erken gelmişti ama soundcheck sorunu oluştu,  yoksa tanışma muhabbeti 20.30 gibi başlayacaktı.  

Her neyse konserin başlamasını bekliyorduk dışarıda. Aynı zamanda da biramızı yudumluyorduk. İçeri girdik,ama kapıdaki güvenliklere çoğu kişi uyuz oldu. Hatta bir ara girişte beni almıyorlardı biletim olduğu halde. Neyse ki o sorunuda hallettik. Konser başladı. Öntaraf’ta bulunan benimde içinde bulunduğum Kadıköy tayfası yıkım’a öncülük etti.
















Arka taraftakiler robot gibi konseri izliyordu. Güvenlikler bizi engellemeye çalışsada bu fayda etmedi. Çünkü öntaraftaki tayfa hepsine yetti. Çıldırmıştık. Killing peace çaldığında uçuyorduk artık. Aslında o çaldı bu çaldı demek biraz yanlış olur. Motorhead’den Bomber coverı, burn ,fight with the beast, power from hell,metal forces, öyle gitti işte. 

Onslaught elemanları bizi gaza getirmeye devam ediyordu ama arka taraftakiler de maymun gibi izliyordu. Adamlar hadi devam edin sahneye çıkın stagediving yapın diye mesaj gönderiyordu. Bu arada kafama 2 burnuma 2 tekme geldi. Hatta burnumun yamulduğunu sabah eve gelince gördüm.
Elemanlarla fotoğraf çekildik,imza aldık. Gayet samimi elemanlar. Bu arada Türk bayrağı açıldı. Ses sistemine değinmemek olmaz. 

Çok kötü bir ses sistemi vardı,bazı şarkılarda vokalin sesini duyamadık bile. Ama buna hiç aldırış etmedik. Adamlar coşturdu. Ses sistemine daha da  önem vermeliler,tankard gibi bir grup burada konser verecek. Ses sistemi o konserde de böyle olursa bence hiç iyi olmaz. Bir de elemanlar bizleri fotoğraf çekti,resmi sitelerinde yayınlarlar.  Konser bittikten sonra  o saatlerde ulaşım sorunu olduğu için sabaha kadar taksim’de içtim. Sabaha doğru evin yolunu tuttum.

Yazan:Cem Kurtuluş


0 yorum: