// body elementide aşağıdaki şekilde düzenlenmelidir. ...
// etiketinden önce aşağıdaki kodu ekleyebilirsiniz. // body elementide aşağıdaki şekilde düzenlenmelidir. ...

Etiketler

Tarih

Kategoriler

Şampiyonlar Ligi etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Şampiyonlar Ligi etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

01 Ağustos 2013

Salzburg-1 Fenerbahçe -1: Burak Yıldırım Burda!


















Salzburg ‘un oynadığı son lig maçını izledikten sonra yaptığım yorum “ Bu takım Fenerbahçe’yi zorlar” olmuştu. Yeni sezona yeni teknik direktörle girilmesi, yeni bir sistemin oturacak olması epey zaman alacak gibi gözüküyor. Fenerbahçeli taraftarların  stadı doldurması sonucu bize bir soruyu sordurttu “ Onlar mı deplasmanda biz mi” 

 Salzburg, maçın başından itibaren sert oyun anlayışıyla, atak futboluyla göz doldurdu. Hakem Salzburglu oyuncuların bazı sert müdahalelerine prim tanıdı. Emre uzun zaman sonra bu kadar kötü oynadı. Gerek savunmada, gerek hücum yönünde etkisizdi.

 En çok hata yaptığı kısım ise attığı geri paslar oldu. Alper Potuk ve Meireles kaptırdığı toplarla vasatın üzerine çıkamayan oyuncular arasındaydı. Emre’ye bütün faturayı kesmek haksızlık olur. 

Takımda birçok oyuncu  sahada döküldü. Kadlec  Fenerbahçeyle çıktığı ilk ciddi maçında bekleneni veremezken, Alves yaptığı kademelerle ,sert oyun anlayışıyla taraftarın gözüne girdi.  Webo çok çalışıp ileride baskı yapsa da Webo’nun gerisinde oynayan oyuncuların baskı yapamaması sonucu Webo bekleneni veremedi.

 Volkan’ın yaptığı kurtarışlar farkın açılmasını önledi. Baroni’nin oyuna girmesiyle oyun şablonu değişti.  Sow’un da oyuna  katılmasıyla gol geliyorum dedi. Maçın bitmesine dakikalar kala Sow penaltı kazandırdı. Taraftar rövanş maçı için umutlandı. Bekleyip görmemiz gerek.

12 Mayıs’ta öldürülen Burak Yıldırım’ı unutmayan , Salzburg’u susturan Fenerbahçe tribününe selam olsun…

Cem Kurtuluş,2013

23 Ağustos 2012

Spartak Moskova -2 Fenerbahçe -1 : Umutlar Kadıköy'deki Maça


Elazığ maçından sonra değişik bir Fenerbahçe takımı vardı sahada

Kimilerinin yine eleştirmek için çabaladığı bir Aykut Kocaman

Yobo’nun defansı toparlaması dikkatlerden kaçmadı

Spartak Moskova’ya karşı maçın ilk yarısından itibaren iyi mücadele eden Fenerbahçe Takımı

Canla başla oynayan Fenerbahçe’nin dinamosu Kuyt

Aykut Kocaman tarafından yedeğe çekilen  Alex

Orta alanda Cristian ,Selçuk,Mehmet Topuz, Mehmet Topal dörtlüsü

Sow’un gizli golcü gibi oynaması dikkatlerden kaçmadı

Krasic ve Caner gibi iki futbolcu yedek kulübende

Özellikle Rus ligini çok iyi bilen iki futbolcu

Kale Mert’e teslim

Yaptığı hatalar da var, ama zamanla daha iyi olacaktır.

Spartak takımının maçın üstün olduğu bölümlerde defansa gömülmemiz takım adına iyi olmadı

Emenike’nin Aykut Kocaman’ın elini öpmesi de Medya’nın dikkatinden kaçmadı

Bunun nasıl davranış olduğunu söylemek yanlış olur

Çünkü hem el öpüp hem gol attıktan sonra rakibinle alay eder gibi topu çizgiye taşımak da tartışılmalı

Kuyt Fenerbahçe için büyük kazanç

Sahada basmadık yer bırakmadı

Mehmet topal orta sahada oynar gibi gözüktü ama vasatı aşamadı

Selçuk toparlar gibi gözükse de yaptığı asistle taraftarın yüzünü güldürdü

Ama bu 3 puanı getirmedi

Sow kendisine gelen topu Kuyt’un önüne indirmesi çok  akıl doluydu

Fenerbahçe’nin yediği ikinci gol defans hatasıydı

Oyuncunun önünü o kadar açarsan gol yemen kaçınılmaz olur

2-1 iyi skor gibi gözükse de Futbol’da mücadele edenin kazandığını unutmayalım.

Yazan:Cem Kurtuluş

09 Ağustos 2012

Vaslui -1 Fenerbahçe -4

 İlk maça göre daha iyi bir Fenerbahçe takımı sahada vardı.  İstanbul’daki maçta da bu maçta da maçın sonucunu Volkan Belirledi. İstanbul’daki maçta hatırlarsanız 3 gol pozisyonunu çıkarıp farkın açılmasını önlemişti, bu maçta da penaltıyı çıkararak maçın gidişatını etkiledi. Abartısız volkan Avrupa’nın en iyi 10 kalecisinden biri. Ve Fenerbahçe’de olduğundan beri kendini çok geliştirdi, ve kendini geliştirmeye devam ediyor

İlk maça göre  Takımda  Stoch yerine Caner, Mehmet Topal yerine Selçuk değişikliği vardı. Selçuk ve Cristian orta sahada bekleneni veremedi. Bekir ve Egemen ikilisine gelirsek  egemen kademeye girmekte gecikti, ama kafa toplarını karşıladı.  Fenerbahçe  golü erken buldu. Baskılar sonuç vermişti. Ama golden sonra  ne olduysa oldu.

Defansın acemice hatasından golü kalemizde gördük.    Maçın kırılma anıysa Volkan’ın penaltıyı çıkarmasıydı.  Takıma o dakikadan sonra güven geldi. Sahneye Kuyt çıktı. Maçın başından beri çok mücadele etti, ama kendisine hiç top gelmedi. 2 Top geldi, bunlar da golle sonuçlandı, kapanışı Sow yaptı.

Maçın İki yıldızı vardı biri Maçı döndüren Kaleci Volkan, diğeri golleriyle hayat veren Dirk Kuyt. 

Yazan:Cem Kurtuluş

02 Ağustos 2012

Fenerbahçe1- 1 Vaslui

















Dün gece hasret sona erdi. Fenerbahçe taraftarı, Fenerbahçe’sine kavuştu. Günler öncesinden pankartlar hazırlandı. Büyük bir heyecan vardı. Tribün grupları OKUL AÇIK tribününe geçmişti. Tribünün nasıl olacağı merak konusuydu, herkes bu an’ı bekliyordu. Çok büyük  umutla yola çıkıldı.  Tribünler maçın başında iyiydi. Bayraklarla, pankartlarla, tezahüratlarla bunu belli ettik. Ama sonrasında bir durgunluk oldu.

Sadece bir kesim bağırınca tam randıman almak zordur. Maça geçelim şimdi . Çok kötü bir Fenerbahçe takımı sahada vardı.   İstek yoktu. Volkan çok ciddi 3 topu çıkararak o topların gol olmasını engelledi. Rakip, hem fazlasıyla yerde yatıyor, hem de İspanyol hakem rakibe yardımcı oluyordu. Ama İspanyol hakemi tamamiyle suçlamak bir hata, çünkü sahada kötü Fenerbahçe vardı. Karşımızda rakip bizi iyi analiz etmişti ve açıklarımızı iyi kapatıyorlardı, ama bizim takım da rakibin üstüne gitmiyordu.   Rakibin gelmesini bekler gibiydi ve bu da sonrasında  golü getirecekti.

 Semih’in ilk 11’de başlaması Aykut Kocaman’ın yanlış tercihlerinden biriydi. Sow’un ilk 11’de başlaması gerekirdi.  Mehmet Topal ile Cristian bekleneni veremedi. Dirk kuyt ise sahanın en çok koşan oyuncularından biriydi, ama fazla top gelmedi.  Stoch da vasattı.  Aykut Kocaman, oyuna hamlesini daha önce yapmalıydı, Sow’u geç zamanda aldı.   Takımda uyumsuzluk söz konusuydu.   Bütün hazırlık maçlarında beraberlik alan Fenerbahçe bu maçta da beraberlik aldı.  Romanya’da turu geçmek için her şeyi yapmalıyız. 

Yazan:Cem Kurtuluş