09 Haziran 2016
Baphomet's Blood - In Satan, We Trust (2016)
08 Mart 2011
BAPHOMET'S BLOOD
Necrovomiterror - Vocals, Guitar, Bass
R.R. Bastard - Drums
A.Trosoramanus - Guitar
Speednecromancer - Bass
Diskografi;
Satanic Commando (Demo), 2005
Satanic Metal Attack, 2006
Blood Vomit and Satan (Toplama), 2007
Second Strike, 2008
Baphomet's Blood - Satanic Metal Attack (2006)
Speed
metal adına son senelerde çıkmış en sıkı çalışmalardan biri "Satanic
Metal Attack" . Albüm bir cover olmak üzere 8 parçayı
içinde barındırıyor.Vokalleri Lemmy taklitçisi olduğu kadar Lemmy’ede benzer. Müziklerinde Motörhead,Venom,Sodom,Tank,Exciter gibi
gruplardan etkilenmeler var, bu da bariz müziklerinde kendini belli ediyor.NWOBHM
riffleri, speed metal ritimleri, kirli vokaller albümde göze batıyor.
Albüm
anti-religion temasının hakim
olduğu “ Satanic Commando’’ ile açılıyor. Satanik komandolar mevzuya sert giriyor.Gitarlar
takır takır işliyor bildiğimiz speed metal ritimleri ,kirli vokaller başrol
oynuyor. Satanik işler peşinde koşan elemanlar sözlere
de ayarı veriyor inceden. " Kill, burn, destroy Rape,
thrash, sacrifice In the name of satan’’ nakaratlarıyla
mevzuyu özetliyorlar.
Satanik
komandolar “ Blood, Vomit and Satan’’ ile
delirmecelere devam ediyor. Cehennemin kapıları bize bu şarkıyla açılıyor
hatta ayarı da vermesinin yanında " şeytan bize güç
verir" lirikleriyle mesajı veriyor.
Gitarlar yine takır takır iş başında , kirli vokaller her zaman ki
gibi başrolde. Alkoliklerin rahiplere alt etmek için verdiği mesajlara
yön veriyor şarkı. Seri katil Richard Ramirez’e
dayanan “ Nightstalker” şarkının başlarında
introsu “Nightstalker” filminden alınmıştır.Şarkı
başlarken filmden geçen konuşmalarda “ Fucking kill me
" sesleri yükselir ve ,testere sesleri gelir. Sonra
Motörhead’i hatırlatan davul girişiyle şarkıya girilir.
Alkolik
mevzuların hızıyla devam eden “ Satanic Beerdrinkers’’ “ We
are fucking satanic beerdrinkers” lirikleriyle yükselişe
geçiyor. Gitarlar,davul,vokal ve sololarıyla her şeyiyle bütün bir şarkı
dedirtiyorlar.. Alkolikler yine yapacağını yapmış, şarkı içinde geğirme sesleri
de gelir. Yine yok etmek üzerine kurulu bir şarkı “ Kill
the Monk “ hızlı gitarların hakimiyetinde tam gaz devam ediyor.
İsminden de anlaşılacağı gibi “anti religion” temasıyla sözünü söylüyor ve "
cehenneme hoş geldin’’ dedirtiyor.
Speed
metal canavarları ortalığı dağıtmaya “Speed metal warriors “ ile
devam ediyor. İntrosunun “
Conan “ filminden alındığı saldırganlık içinde poserları yok etmek
için işe koyulan bu alkolikler bu şarkıda poserları nasıl avlayacaklarını,
ayrıca “ biz speed metal savaşçılarıyız” diye
mesajı veriyor.
İki kişinin elinden çıkan, 2000'li yılllar adına metal müzik adına icra edilmiş
en klas işlerden biri " Satanic Metal Attack " satanik
komandolar eşliğinde, şeytancılık oynuyor Baphomet's Blood. Ortalıkta
kaos oynamak istiyorsanız bu klas işi kaçırmayın!
Kadro:
R.R.
Bastard: Davul
Necrovomiterror-Vokal,Gitar,
Bass
Cem Kurtuluş,2011
02 Haziran 2010
Baphomet's Blood - Metal Damnation (2009)
İtalyan metal sahnesi pek çoğunuz gibi benimde takip alanıma girmemişti. Ne mutlu ki İtalyan metal sahnesi İtalyan futbolu kadar sıkıcı değil. Kritik konumuz satanik pure speed metal grubu Baphomet’s Blood'a dönersek eğer benim grupla tanışıklığım 2006 tarihli Satanic Metal Attack demosuna dayanıyor. Biraz Motorhead, biraz Venom al sana Baphomet’s Blood demişlerdi. Şeytanlara bol göndermeler dolu bir çalışmaydı. Neyse ki o demodan 3 sene sonra biz ölmedik hala buradayız ve şeytan hala içimizde dediler. Grup 2009 tarihli Metal Damnation ile karşımızda. Liriklerde tahmin edeceğiniz gibi anti hristiyanlık, şeytan, seks ve alkol ile ilgili...
Albümde taş gibi 8 parça var. Yine coşkulu yine tempolu. Böyle bu bu diye göstermek ne kadar doğru olur bilemem. Cehennemin kapılarını bizlere "Ready For Hell" ile açıyorlar hem de sonsuza kadar. Adamların şarkılarını dinlerken İngilizceyi tam aksanıyla konuşamadığını görebilirsiniz. Bir an düşmeyen tempo ile tam gaz devam parça bizi uçurmakta. Parça ilk dinlediğimden beri favorilerimden biri oldu (şeytanınız bol olsun demeyide unutmamak gerek)
"Italian Steel" de ilk baştaki konuşmalar dikkat çekiyor her ne kadar başta anlamasakta bir şey, tahmin ediyorum ki İtalyanca konuşuyorlardı. Baskın bir Motorhead etkisi parçada mevcut. Davulda elemanda güzel iş çıkartıyor, eksik bir yer kalmamış böyle orayıda biz tamamlayalım ve şarkıya eşlik edelim kafalar kopsun öyleyse.
İşte giriş diye buna derim dedirten parça "Metal Damnation". Hazır olun yıkıma öyleyse... Zira Lemmy’nin gayrimeşru torunu bu herifler ne yapıyorlarsa doğru yapıyorlar. Kimine göre Lemmy‘i taklit ediyorda olabilir. Varsın böyle başarılı olduğu sürece etsinler!
İşte bol şeytanlı bir gece daha, çanlar yükselsin ve buğulu sesler duyulsun ve şeytan’ın çağrışını duyun. Ve ordaki konuşmalar ne olduğunu gösteriyor bir yalvarış bir yakarış bunu gösteriyor işte ,öyleyse şimdi Şeytan’ın gecesi. "Devil’s Night" ve hızlı rifflerle girdiler şarkıya ,gitarlar durmuyor ,davulda aynı zamanda öyle. Vokale bir şey söylemek doğru olmaz herhalde. Sololarda çok klas be, hani hep uçuracak cinsten deriz ya bu da yere fırlatacak cinsten bi dinleyin ne olduğunu göreceksiniz. Suratınız büzüşmesinde ona göre.Tempo düşmeden devam ediyor,solosuyla bizi derbeder eden "We Don't Care’’,enerjisiyle bizi ayağa kaldıran Midnight Patrol sağlam parçalar.
Gece gece dinleyince ters bir tepki yapmasın dikkat! 2009’un sağlam çalışmalarından biri Metal Damnation. Şeytanınız bol olsun.
Yazan:Cem Kurtuluş










