// body elementide aşağıdaki şekilde düzenlenmelidir. ...
// etiketinden önce aşağıdaki kodu ekleyebilirsiniz. // body elementide aşağıdaki şekilde düzenlenmelidir. ...

Etiketler

Tarih

Kategoriler

Saçmalamacalar etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Saçmalamacalar etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

20 Eylül 2012

Saçmaladım..

Özledim seni ey dost! özlediğim bununla sınırlı değil sen de biliyor olmalısın ama özlemlerinden en fazlası şarap içmeyi özlemek olmalı  .. yakındır yani.. harper şarkısıyla beynim parçalanıyor ..rakıyı bitirdim şimdi hani o içtiğimiz avanos vadisi şarabı kadar olmasa da öyle bi şaraba geçtim en ucuzundan.. ucuz şaraplar tarih yazsa da biz tarih yazamayız zaten.yazmaya da gerek kalmadı.yazanlar tarihi yazmışken bize söz düşmez. hem sözler de yarım kaldı bu tarihte ben de yarım kaldım insanlar da. yarım kalmayan tek avuntum rakı ve şarap oldu. bugün cumartesi değil ama şarabım cumartesi. cumartesi olsa iyi olurdu.. yastık olmayan boş bir yatağa uzanacağım birazdan beynim iflas etmiş konumda.. yazacak vakit var daha ,ama onlar bile kısıtlı.. benim özlediğim kim var diye düşündüm kimse olmadığındandır öyle oldu.. kimse olmadığından derken dışarı çıktığımda aylak aylak kimse bulamadığımdan ve onların peşinden koşmadığımdandır.. bana yakın biri olmadığından.. beni elinde tutacak biri.. neyse ki saçmalıyorum şimdi.en iyisi nick drake den  day is done olabilir..ya da öyle bişey.. ama şarap doldurmak gerek acı olsa da..
.. 

Cem Kurtuluş


20.09.2012

18 Eylül 2012

amma kafa siktiniz !


Beynim yok oluyor yavaş yavaş ey dost,bak rakı içiyorum şimdi Kadıköy ün şerefine,bizi üzenlerin şerefine o üzenler hep kaçar ya mesele o değil..senin ”yeti” yazılarını okudum kendime geldim bugün ve saçma sapan şeyler yazdım bugün.. bilmelerine gerek yok biliyorsun.. ya da biliyor olmalılar..
 rakı biz isteyelim her yerde içilir.asansörde de içilir,bir kaldırım köşesinde,bankta sabahladığında bir günde yanında kimse olmasa da..
 ama hayatım inanılmaz bok.. insanlar yüzüme bakıyor ,onlara bakamıyorum,gülemiyorum.bugün böyle oldu dükkanda, önceki günde.. suratımı sikeyim yani..ne çok sikeyim dedim,ama hayatımız sikilmiş başka birşey kalmamış.neye üzülüyorsun diyenler var,size ne amına koyım diyesim var.çok da kısaltım sözcükleri. Hem kral öldü,hem WILDY öldü..

hayali karakterlerimiz bile öldü be..biz ölsek az mı yani.. biz kendimizden düştük, karşında gördüğün herhangi bir kadının göğüsleri,bacakları bilmem nesi bile değerli değil.iyi saçmaladım dost,idare et..ama arada oku işte.. jan ender can da iyi yazar hem,onun kadar yazabileceğimi iddia etmiyorum..ama ondan daha iyi saçmalarım..fondip yapıyım,fiyyu…..

 rakı az ,ama idare eder.  ne görkemli bir halimiz varmış,ortada kimse yok ama.. az rakı var sadece.  ağladıklarımız, güldüklerimiz,içtiğimiz iki ağaç arası. ne çok şeyi gözümüzden büyütmüşüz.  ben rol yapamıyorum,ama boşversene rakıyı uzat sen…

 az kalmasına rağmen idare ediyor işte. fren de tutmuyor,ama delirmenin zamanı da yok.. müşteriler salkım saçak gibi akıyorlar resmen,amma kafa siktiniz susun biraz..

Cem Kurtuluş

Sanırım Sarhoştum..

He parkorman da vardı hesapta değil mi? 2008 yılıydı sanırım. Milet sevgilisiyle çadırda  çatır çatır sevişiyor,ben bir köşede yine sızmışım,uyumuşum ya da ne bileyim herhalde bir  bira şişesi arıyorum. Çok üşümüştüm,kendime hak vermiştim o zaman ,ısınmaya çalışıyordum. Bunu yaptıkça daha çok üşüyordum. Siktiğimin minibüsleri yoldan geçmiyordu. O zaman da kuru kuruydum,şimdi de kuru kuru. ama düşündüm de o güzel günlerdi evet,ya da bilmiyorum ki.

Çay demle,yanmamak önemli. yanmışız baştan aslında. mfö dinlemek iyiydi,benim hala umudum var diyordu şarkıdaki adam,bilmiyorum haklı mıydı değil mi.silahlar sahte olunca bizde mi sahte oluyoruz yoksa.iyi oldu iyi…

  çırpınmalar da faydasız.. bugün bir rafa baktım ne oluyor dedim,insanlar geldi sesim değişmiş.insanlar dediğimde müşteriler be .. dedim ne oluyor dünyanın şekli mi değişmiş.aslında değişmeyen sonumuz gibi görünüyor.. ne olacağına dair birşey üretememek,en kısa zamanda birlikte şarap içsek belki iyi gelir..

 Çırpındıkça batıyorsa,battıkça köreliyoruz, kör oldukça ölüyoruz,başka geriye de birşey kalmıyor sanırsam..sakinlik iyidir evet de sanırım bünyede farklı tahribatlar oluşturdu.. rakı iyi geldi,dur tazeleyim şunu.bekleyelim bakalım..ama ahmet telli de öyle bişey demiş olmalıydı.hem konuğum ol diye şiir şey etmişti kendisi.. rakıyı koyayım ben.. 

Biraz bastırır dedi doktor.. gözlerim halen uykulu ,rakı bardağı yanımda ve arada bir tazeliyorum,cümle yapım bozuk biliyorum. ama bu saatte aklıma ne geldiyse bir çay misali önüne koyuyorum ey okuyucu,eğer okuyorsan.  Halen sakinim bu saatte, bütün gün diş gıcırdayışlarım yükselmişti. kendimi sıktım da durdum, bu oldukça boğucuydu. Müzik yoktu, trenleri düşündüm bir de bir ölüden farksız olduğumu,ki öyleydim ben. aksini düşünemezdim. beden olarak bulunduğum yerdeydim,belki de değildim.

bir barmenin müşterilere bira getirmesi gibiydi. suratım asıktı her zamanki gibi. merak etme,düşünmeni istemem. ki burayı bilmiyorsun. kanalı değiştir diyorum da ,dinleyen kim..  Camların içindeki silgilere,tokalara baktım. nedeni de belliydi sanki. Saçmaladığımın farkına var yani. Az önce rakımı da koydum. peynir ve kavun onların gerisinde kaldı. sabahladığımız o iki ağaç arası için söylenecek söz yok ama rakıları tokuşturduğumuz gün daha önemliydi.

 Sarhoş olmuş olabilirim, ”beni bırakma” diye çokça tekrarlamışımdır. sen de inanabiliyor musun buna demiştin, sonunda ne oldu görüldü elbette. kazık yiyen kim oldu bilmiyorum.. sarhoş olup bir taksiye atladık,taksi bir yere bıraktı. sen ki anason kokusunu sevmedin, daha önce de sevmezsin. ama merak etmiştin bir defa.

 Ben o gece 9 dubleden sonra bir yere kustum.İyi olduğumu iddia etmiyorum. şimdi gök gürlüyor. yağmur şakırdıyor.  sokakların birinde yalnız ve aksak bir şekilde yürüyorum. ve o günün sabahında bir mermerde oturmamızı hatırladım..

yazık oldu evet…

biliyorsun, öyle..

öylece bekliyorum şimdi hiçbir kadına dokunmadan, gözlerden uzak ve ırak. ikisi de aynı değil miydi yoksa? öyle olmalıydı.. cisimsizler, ya da isimsizler bir de. bilirsin iyi bunu..

Yazan:Cem Kurtuluş