// body elementide aşağıdaki şekilde düzenlenmelidir. ...
// etiketinden önce aşağıdaki kodu ekleyebilirsiniz. // body elementide aşağıdaki şekilde düzenlenmelidir. ...

Etiketler

Tarih

Kategoriler

Türkiye Kupası 2010/2011 etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Türkiye Kupası 2010/2011 etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

13 Ocak 2012

Fenerbahçe -4 Konya Torku Şeker -1:

Türkiye kupası maçlarını Fenerbahçe eskiden olduğu gibi bu maçta da ciddiye almadı. Bunu ilk yarı gördük.    Bienvenu’nun golüyle öne geçtik. Daha sonrasında etkili bir oyun ortaya koyamadık. Ama maçın başından itibaren Özgür çek kendini gösterdi.   Bu genç yaşına rağmen  sahada bir an olsun durmadı, tekniğiyle de  ileride güzel işler çıkaracağını bizlere şimdiden gösterdi.

 Stoch’u bugün Alex’in yerinde gördük. Ve Alex’in olmayışında stoch o bölgede iyi işler yapar. En azından bunun sinyalini şimdi verdi. Bienvenu ,gol atsa da golün haricinde iyi sayılmazdı ilk yarı. Emre ,ilk yarı boyunca çalıştı ve bazı yerlerde kendini riske attı. Sakatlanma riski.. Özer ilk yarıda yine saç baş yoldurttu sonrasında yerini Mehmet topuz’a bıraktı.

İlk yarı böyle sonuçlandı. İkinci yarıda top bizdeydi daima. Alex’in girmesiyle oyunun seyri değişti.  Kalecinin hatası sonucu Bienvenu’nun önünde kalan topu Alex gole çevirdi.   Bienvenu ikinci yarıda gollerine devam etse de yine de vasat bir oyun sergiledi. Umarım ileride daha iyi işler yapar.  Maçın oyuncusu şüphesiz Özgür çek idi. Başarılı oyunuyla dikkat çekti.  Stoch’da sahanın en çok çalışanlar arasındaydı.

Yazan:Cem Kurtuluş

22 Aralık 2010

Fenerbahçe -2 Bucaspor-3


Bugün sahada çok kötü bir Fenerbahçe vardı. İlerisi için umut vermedi. Kalede Serkan vardı ama serkan’ın son gol hariç yapabileceği bir şey yoktu. Bucaspor en iyi futbolunu oynadı ama biz bu kadar kötü oynamasaydık buca’nın futbolu göze batmazdı.   Alex ve niang yedekti forvette semih yer alıyordu. Yine dia maçta göze batan oyuncular arasındaydı. Gökayda çok çalıştı ama yine de yeterli değildi. Baroni yokları oynuyordu. Selçuğun oynamasını  doğru bulmadım. Golü yedik ama kısa bir süre sonra cevap verdik. Sonra yine gol yedik.  İkinci yarıda lugano ile sonucu eşitledik. Ama gol yiyeceğimiz belliydi. Defansın hatasıyla 3.golü yedik. Takım iyiye gitmiyor bu belli. Ayrıca oyuncu değişiklikleride işe yaramadı,ki stoch çıkmaması gereken oyunculardan biriydi. Orta sahada zaten top yapabilen yok bir de stoch’un çıkması iyi olmadı. Bucaspor cesaretli oyunuyla alkış aldı. Ruhsuz topçular yine başroldeydi. Ne desek boş..

Yazan:Cem Kurtuluş