// body elementide aşağıdaki şekilde düzenlenmelidir. ...
// etiketinden önce aşağıdaki kodu ekleyebilirsiniz. // body elementide aşağıdaki şekilde düzenlenmelidir. ...

Etiketler

Tarih

Kategoriler

13 Şubat 2011

TANKARD KONSERİ VE KRİTİĞİ@12 ŞUBAT 2011



















Alkolik aygırlar olarak nam salan dehşet  bir Tankard konserini geride bıraktık.  Her zaman olduğu gibi klasik içmelerle muhabbetle zamanı geçirdik. Tankard’ı ilk defa izleyen biri olarak konser  benim için tatmin ediciydi. Tankard daha önce  2 defa gelmişti. O zaman gidememiştim bu eğlenceli konseri de kaçırmak aptallık olurdu.  Konser mevzusuna geçersek; Old School’da daha önce Artillery ve Onslaught konserlerini izleyen biri olarak bu konserdeki ses sistemi o konserlere göre daha iyiydi. Her şey net anlaşılıyordu.  Grup elemanlarının hepsi samimiydi. Gerre’nin kafası yine fenaydı. Eski zamanlardan Gerre’nin ne tür kafalara sahip olduğuyla bir şey okuyanlar bunu iyi bilir. 

 Güvenlik her konser olduğu gibi bu konserde de sıkıydı, bazı tatsız olaylar çıktı. Onu burada dillendirmeyeceğim.  The Morning After “ ile açılışı yaptılar. Biz çılgınca eğleniyorduk. Stage diving’lar yapıldı. İnsanlar kendini kaybetmişti. Bu kadar eğlenceli bir konser olacağını tahmin etmiyordum. Bileti kötü ses sisteminden dolayı satacaktım ama vazgeçmiştim,i yi ki de vazgeçmişim.  Seyirci  “ Empty Tankard, Space Beer’’ diye bağırırıyordu.  Neler çalındı derseniz playisti şöyle yazalım şuraya.

The Morning after
Alien, Zombie Attack
Over Nation Over
Beermuda
Spacebeer
Empty Tankard
Stay Thirsty
Octaine Warriors
 Time Warp
 Rules For Fools
 666 packs
 Chemical invasion
 Maniac forces
 The beauty and the beast
 Rectifier
 Alcohol
 Die with a beer in your hand

 Şimdilik bunlar aklıma geldi. “ Dark Exile “ çalınmasını bekliyordum belki arada çalınmıştır da hatırlamıyorumdur ya da çalınmıştır, kafamız o ara feci şekilde uçuyordu.    Şu konserlere sevgilisiyle gelen erkek arkadaşlara da ayrı parantez açmak gerekir. Madem kız arkadaşıma çarptı vıdı vıdısını yapacan otur evinde klasik müzik dinle, thrash metal konserine mi hiç gelmedin ya da ilk konserin mi bilmiyorum ama bunu düşünerek gel başka konserlere. Bunu istemek bencillik mi bilmiyorum ama her thrash metal konserinde bu tür şeyler olur, çünkü sahiden de thrash adamı çarpar!  Konser sonrası  fotoğraf faslı gerçekleşti. Konserden seyirci de memnundu, grupta. Bir daha gelirler sanıyorum.  Gerre manyağı da  dün gece alkolün anasını ağlattı, konserden sonra da sokaklarda devam etti. Samimi, yıkıp yakan bir geceyi geride bıraktık.  

Cem Kurtuluş, 2011



0 yorum: