// body elementide aşağıdaki şekilde düzenlenmelidir. ...
// etiketinden önce aşağıdaki kodu ekleyebilirsiniz. // body elementide aşağıdaki şekilde düzenlenmelidir. ...

Etiketler

Tarih

Kategoriler

20 Ekim 2012

''Denizsiz..''


16.10.2012..

Denizin olmadığı yerden dönüyorum bu defa
Otobüs ,sanarsın tren gibi gidiyor
Taka tuka..
Yanlış araca binmişim
Fark etmem biraz uzun sürdü
Rotayı şaşırdım 
Rotayı bulmakta zorlandım
olmayan yerlerde uyandım
kaldırıma kustum
Denizsiz şehirler bana hep yabancı geldi
Neyse ki yoldan İstanbul’a dönen otobüsü yakaladım ona bindim
Pencere tarafındayım
Boşluklar gözüme çarptı önce
Camdan yola bakıyorum
Yol işte ,dümdüz..
Orman, ağaçlar, çizgiler, dağ görünüyor yolda  , geriye kalan akıp giden zaman 
müzik eşlik ediyor yolda bana
yol ve müzik, sıkı ikili
diyor şarkıdaki adam buğulu sesiyle yeri göğü parçalıyor
Tepelerde küçük evler gözüküyor
 Yan koltuğum boş, gel konuğum ol !
Adam su getirdi ne diyorlar otobüste bu görevi getirenlere
Neyse ne işte
Getirdi içtim..
Yollar bitmiyor giden ben olmayınca
Şeritlere bakarak yolu bitirmeye bakıyorum
Bilesin denizsiz şehirleri sevemedim
Hiç kimse yok artık !

0 yorum: